TIVOLI JO9-2

Najaarscompetitie

van Dion Bell 23-09-2017

Tivoli JO9-2 - DBS JO9-3 1-18

De 1e competitiewedstrijd begon meteen zwaar, 1 speler van de tegenstander was te sterk, hij schoot van alle hoeken de bal in het doel. Hierop kregen we moeilijk grip waardoor het met de rust eigenlijk al afgelopen was (0-9). De 2e helft werd de speler wat overmoedig waardoor vee ballen het doel niet raakten en een tegendoelpunt van ons hing in de lucht. Door hard werken en druk zetten werd uiteindelijk de verdiende goal gemaakt. 30-09-2017

Brabantia-Tivoli J09-2 6-5

Tivoli speelde met 8 spelers 2 wissels. Eigenlijk teveel! Korte speeltijden en boys willen er niet uit... maar moesten van ons! Brabantia daarentegen maar 1, ze hadden alleen een keeper van een andere team was ongeveer net zo groot als de trainer. Brabantia scoorde 2-0, daarna kwam Tivoli hard terug met 2-3! 2x Saïf en 1x Givensly Toen scoorde Brabantia weer met 3 extra en met Tivoli de laatste 2 doelpunten door Givensly eindscore 6-5 verloren! We hadden kunnen winnen, maar dan hadden we niet moeten wisselen, maar iedereen verdiend een kans en we moesten ook Taron en Daniël de kans geven om te spelen. Je zag dat de aanval en verdediging gelijk afzwakte. Goed gewerkt.